Sabily 11.04 İzlenimlerim

Bu video yu çektiğim sistemin kurulumunu şöyle yaptım.Elimdeki Sabily 11.04 Dvd si hata verdiği için Ubuntu 10.10 ile kurulum yapmak zorunda kaldım.Daha sonra güncelleme yöneticisi ile 11.04 e sorunsuz bir şekilde yükselttim.Birkaç komut ile Ubuntu 11.04 ü Sabily 11.04 e çevirdim.Zaten Sabily ile Ubuntu arasında çok büyük farklar yok.Ubuntu nun Unity i seçmesinde ve geliştirmesinde doğru bir tercih yaptığını söyleyebilirim.Tabi bu benim şahsi görüşüm.

Ubuntu sürüm güncelleme ve yükseltme işini harbiden güzel yapıyor.Her sürüm öncekinden fazla olarak geliyor.Yeniliklerle geliyor.Ubuntu One,Unity Masa üstü ortamı Ubuntu yazılım merkezi ve dahası...Mutlaka denemenizi tavsiye ederim.Sabily ise eski adıyla UbuntuME(yani Ubuntu Müslim Edition) dir.Ubuntu dan eksiği yok fazlası var.