Kısa Kısa

Daha önce bu bloguma ait görev yaptığım okul ve de eğitim ile ilgili bazı paylaşımlarda bulunmuştum.Sonradan okul ve eğitim ile ilgili paylaşımlarım için farklı bir blog sitesinin daha kullanışlı olacağını düşünerek,geç de olsa http://pulumuryibo.blogspot.com isimli bir blogu faaliyete soktum.Başlangıç olarak okulumuz öğrencilerine ait birkaç video paylaştım.Askerlik görevimi tamamladıktan sonra eğitim-öğretim üzerine makale,video,resim,yarışma,fıkra,... gibi paylaşımlarım devam edecek inşaallah.


Bir de şu google hizmetlerine erişim probleminden bahsedeyim.Çoğumuzun malumu olduğu için detaya girmiyorum.http://aksuugur76.blogspot.com adresli blogumun üst tarafında bulunan(!) logolar bana ait picasa web albümünde idi.O logolara bağlantı olarak bana ait diğer online hizmetler bağlantı koymuştum.Bağlantıda problem yok.Google'nin picasa hizmetine erişim probleminden dolayı o logolar tam olarak görüntülenmiyor çoğu zaman.Fırsat bulursam el atacağım bu işe.O logoları başka bir adresten ekleyeceğim ama ...Neyse haberiniz olsun dedim.Karaladım birkaç satır.