Zühre 2.0 Kde 4.x İkon Teması

Daha çok özgün olmasını istediğim ama vaktim olmadığından bir türlü yapamadığım Zühre ikon temasının 2.0 sürümünü Faenza ikon temasının ikonlarını kullanarak Pardus için özelleştirerek hazırladım.Klasör tipini Zühre nin 1.5 sürümündeki gibi bıraktım.

Daha önce yapmış olduğum tüm çalışmalarımı şimdilik sonlardım ve blog girdilerini ve indirme bağlantılarını sildim.Bir süre sadece Zühre ikon temasını özelleştirmeye devam edeceğim.Ekran görüntüsü aşağıdaki gibi.
Zühre 1.7 sürümünü Milky ikon teması üzerine yapılandırmaya çalışmıştım.Hoş olmadı.O sürümden vazgeçildi.Zühre 2.0 ı buradan indirebilirsiniz.

2 yorum: (+add yours?)

Adsız dedi ki...

Müzikler, Resimler ve Videolar dizinleri için hazırlanan ikonlar arasındaki ayırıcı kısımların küçük kaldığı kanaatindeyim. Ayırıcı kısımlar daha büyük olabilir ve dizin simgesi bira daha arka planda kalabilir diye düşünüyorum.

Elinize sağlık, iyi çalışmalar.

Unknown dedi ki...

Kardeş üzerinde çalışılmaya ihtiyacı olan bir ikon teması bu.Ama pek vaktim olmadığı için ancak bu kadar yapabildim şimdilik.Dizin simgesi olarak Faenza nın dizin ikonlarını değişik renklerde kullanmayı planlıyorum.